برگزیده ها
1398/6/6 چهارشنبه
کارگاه یک روزه آشنایی کلی با نرم افزار قدرتمند کامتازیا ویژه اعضاء علمی و سایر پرسنل

.

با سلام و احترام

نظر به برگزاری پنجمین کارگاه تولید محتوای الکترونیکی با هماهنگی گروه فناوری‌های نوین این دفتر و دانشگاه پیام نور استان اصفهان که مخصوص اعضای محترم هیات علمی دانشگاه پیام نور و با هدف تولید و تدوین محتواهای ویدیویی ساده توسط مدرسین محترم برگزار می شود، خواهشمند است اطلاع رسانی لازم در خصوص موارد زیر به کلیه اعضای محترم علمی دانشگاه و سایر پرسنل انجام پذیرد:

1- کارگاه یک روزه آشنایی کلی با نرم افزار قدرتمند کامتازیا در تاریخ 27 شهریور 98 از ساعت 9 صبح به مدت 8 ساعت به صورت الکترونیکی توسط پیام نور استان اصفهان برگزار خواهد شد.

2- کارگاه مذکور برای آموزش مدرسین محترم با نحوه تصویربرداری از کلاس های الکترونیکی و کلاس های حضوری و تدوین آن ها و هم چنین تهیه یک محتوای ویدیوی ساده آموزشی در منزل یا محل کار انجام می پذیرد.

3- کلیه علاقه مندان به شرکت در این کارگاه می بایست از تاریخ 1 شهریور 98 مشخصات کامل خود را در فایل اکسل (پیوست) تکمیل کرده (جهت دریافت فایل با دانشگاه تماس گرفته شود) و حداکثر تا تاریخ 25 شهریور 98 به آدرس ایمیل ft.esfahan@gmail.com ارسال کنند. بدیهی است که قبل از تاریخ برگزاری لینک کارگاه و نحوه ورود به آن برای کلیه ثبت نام کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

4- در صورت نیاز به هماهنگی یا اطلاعات بیشتر با سرکارخانم کاویانی،کارشناس محترم دانشگاه پیام نور استان اصفهان با شماره تلفن 031-32613150 تماس حاصل شود.

5- ثبت نام و شرکت کلیه علاقه مندان به صورت آزاد، مجاز است.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر