رویدادها
1402/7/27 پنجشنبه
محکومیت جنایات رژیم اشغالی قدس
بیانه رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران

.

ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران در محکومیت جنایت وحشتناک نیروهای اشغالگر اسرائیلی در بمباران بیمارستان غزه


به گزارش روابط عمومی، ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران طی بیانیه‌ای جنایت وحشتناک نیروهای اشغالگر اسرائیلی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

دکتر افشین مهر ضمن اشاره به خبر تکان دهنده بمباران در یکی از بیمارستان های غزه به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی که منجر به قربانی شدن بیش از 1000نفر شد؛ در بیانیه ای اذعان داشت: «در جوامع انسانی هر اقدامی قوانینی دارد حتی جنگ. این فاجعه اما دیگر جنگ نیست، بلکه تعفن بیداد و فروپاشی انسانیت است. اندوه و بهت برآمده از قتل عام و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه و غیرنظامیان و هدف قراردادن بیمارستان دیگر در واژه ها و جملات بیانیه های محکوم کنند نمی گنجد و تنها مشت های گره کرده و فریاد رسای امت های بیدار، خواب گران قدرت های اشغالگر را می آشوبد.

استادان، دانشجویان و دانشگاهیان پیام نور ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین، این تجاوز وحشیانه و اقدام ضد بشری را که نقض آشکار قوانین و معیارهای بین‌المللی حقوق بشر است؛ اکیداً و با شدیدترین و قاطعانه ترین الفاظ و عبارات محکوم می کند و دوشادوش مقام معظم رهبری و همنوا با امت های بیدار و آزادیخواه اسلامی نابودی رژیم غاصب و ددمنش اسرائیل را آرزومند است.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر