آخرین اخبار
1402/11/11 چهارشنبه
پیام نور
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت دهه فجر

.

پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت دهه فجر
دکتر ابراهیم تقی زاده در پیامی فرارسیدن ۴۵ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت


به گزارش روابط عمومی، در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ - وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَيَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

دهه مبارکه فجر، نماد اراده ملت عدالت طلبی است که برای حفظ ارزشهای اسلامی از جمله استقلال و آزادی در برابر خودکامگی و استبداد ایستادند. بدون تردید پایداری و ایستادگی ملت شریف ایران الگویی برای آزادی خواهان جهان قلمداد می شود.

چهل و پنج سال پیش در ۱۲ بهمن سال ۵۷، مردم ایران حماسه بی‌سابقه‌ترین استقبال تاریخ معاصر را رقم زدند؛ استقبال از مردی که نه تنها مرجع و مراد بود، بلکه رهبری بود که نمونه‌ای از حکومت اسلامی را در نظام جهانی بنیان گذاشت و این گونه شد که حق آمد و باطل رفت.

اینجانب سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهل و پنجمین بهار آزادی را به ملت شریف ایران تبریک و شادباش گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب، اعلام می نمایم که خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور خود را وامدار خون شهدای گرانقدر و ایثارگری های جانبازان عزیز از صدر انقلاب تاکنون دانسته و برای تجدید میثاق با آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهد کرد و بار دیگر همگام و همصدا با تمامی اقشار بصیر و انقلابی جامعه، ندای اتحاد، اقتدار وسربلندی ایران اسلامی را سر خواهد داد.

ابراهیم تقی زاده
11 بهمن 1402
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر